Cedric Pauwels op plaats 2 voor N-VA in Assenede en op plaats 18 voor de kamer lijst

Op 18 december 2023
Kamerlid Kathleen De Poorter en N-VA Assenede voorzitter Cedric Pauwels

Vorige week maakten federaal  lijsttrekker,  Anneleen Van Bossuyt en Vlaams  lijsttrekker Matthias Diependaele de N-VA-kieslijsten bekend voor Oost-Vlaanderen. Op 9 juni 2024 trekken alle Vlamingen naar de stembus om hun kandidaten te verkiezen voor het Vlaams, federaal en Europees Parlement. Tijdens een druk bijgewoond persmoment werden de Oost-Vlaamse N-VA-kandidaten voorgesteld. Opvallend is dat er veel jonge kandidaten op de lijsten staan en we zien ook veel nieuwe gezichten, waaronder ook N-VA Assenede voorzitter Cedric Pauwels.

In dezelfde marge maakte N-VA Assenede ook bekend dat Cedric Pauwels, 18e op de federale lijst, bij de gemeenteraadsverkiezingen de 2e plaats zal bekleden. Hiermee staat hij vlak na lijsttrekker Els Pieters. Cedric fungeert reeds 4 jaar als afdelingsvoorzitter van de afdeling en heeft een duidelijke visie voor de gemeente. “ Een veilige, toegankelijke en vooral warme gemeente moet de ambitie zijn.” zegt Cedric Pauwels. Eerder raakte al bekend dat N-VA Assenede een bredere dienstverlening wenst, de straatverlichting opnieuw wil zien branden en Pauwels voegt daar nog graag aan toe dat een efficiënte aanpak van de openbare werken voor de afdeling ook prioritair is.

Naast zijn positie bij de gemeenteraadsverkiezingen vinden we hem ook terug op de federale lijst van N-VA. Ook daar zal hij de belangen van Assenede vertegenwoordigen. “De voorbije jaren heeft de Vlaamse regering al veel kunnen veranderen. Maar het werk is nog niet af! Daarom is de keuze voor N-VA de beste garantie op Vlaamse welvaart. Ik ben dan ook zeer tevreden dat ik, samen met het geweldige team, hieraan kan meewerken." stelt Pauwels.