Heidi Schaght naar N-VA lijst Assenede

Op 15 juni 2012

Heidi Schaght - kantoorhoofd bij Toerisme Meetjesland en voormalig diensthoofd Vrije Tijd van de gemeente Assenede - zal voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober 2012 opkomen voor de N-VA lijst van Assenede. Heidi is één van de vele nieuwe gezichten die op deze lijst staat. Zij zal zich vooral concentreren op het toeristisch-recreatief gebeuren, het vrijetijdsaanbod en de daarmee gepaard gaande lokale economie in en rond Groot-Assenede.

Voorzitter Sabina De Craecker: ‘Vanuit haar studies en beroepservaring is zij de gedroomde kandidaat om terug voor wat ‘bruis’ te zorgen in haar geboortedorp. De gemeente gebruikt de slogan ‘Bruisend Stil’ in haar toeristische brochures, maar helaas is de ‘bruis’ er een beetje uit in Assenede. We zijn maar wat blij dat Heidi wil meewerken aan de ontwikkeling van een levendig Assenede en aan de programmapunten rond lokale economie, wat dan weer een kolfje naar mijn hand is. We zijn er zeker van dat we een vruchtbare samenwerking tegemoet gaan.’

Hiermee nam Heidi Schaght een doordachte stap in haar prille politieke carrière. ‘Ik ben absoluut niet over één nacht ijs gegaan bij deze beslissing,’ licht ze toe, ‘maar ik vind dat Assenede wel wat nieuwe impulsen op diverse gebieden kan gebruiken. En dit is de manier om daar actief aan mee te werken.’