Schepen Van De Veire trekt N-VA lijst

Op 4 september 2012

Schepen Van De Veire trekt N-VA-lijst

N-VA Assenede heeft haar lijst klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen. Schepen Guido Van De Veire is de kopman. Het is de eerste keer dat N-VA in Assenede met een eigen lijst uitpakt. "We kiezen voor het scenario 'Oosteeklo trekt, Boekhoute duwt'", zegt voorzitter Sabina De Craecker. "Met drie twintigers en de oudste kandidaat van 68 zitten we ook op dat vlak goed. Wij geloven in onze eigen kracht en in onze eigen sterktes, zowel qua kandidaten als qua programmapunten." Na Guido Van De Veire staat Sabina De Craecker op de tweede plaats. Verder volgen Michael Manaigre, Heidi Schaght, Paula Vinke, Peter David, Sandra Cooman, Luc Chinitor, Usly Wauters, Walter De Baets, Stefanie Kerckvoorde, Karel Genbrugge, Ronald Haeck, Monique Verschorren, Sara De Rop, Jonathan Vercauter, Francine De Witte, Dany Van Hyfte, Rose-Ann Mestdagh, André De Winne, Annick Steyaert, Isabelle Trefois en lijstduwer Frederick Vermeulen. Info: www.assenede.n-va.be. (JSA)